saknad...?

Saknad är ett ord som håller förevigt. Som aldrig släpper taget.
Ingen kan säga att saknaden inte finns där.. för det gör den alltid. Och jag menar det.
Det är inget man bara glömmer efter 2 år, den finns där alltid. Jag vet det nu.
Saknaden kommer inte försvinna. Men man får försöka se det roliga i livet, och hitta livets mening.
Det gör nog alla, letar efter det man ska leva för. Jag har personer att leva för.
Men saknaden finns alltid där, och det är ingen som kan ta bort den, därför får man försöka leva med det.. man får försöka att le, ett leende kan dölja mycket. Men ändå är livet awsome. Men .. det är just saknaden av dig, som aldrig kommer försvinna.. Snart är det din födelsedag .. du skulle blivit myndig. Fattar du hur mycker jag saknar dig!? Jag vill bara att du ska vara här med mig, med oss. Varför skulle mitt liv bli såhär? Varför blev dit liv, att dö?
Världen är så grym.. Jag vill vara exakt där du är.. krama dig. Säga att jag älskar dig. Det skulle vara min dröm, att bara få krama dig en sista gång. Det rinner tårar när jag skriver det här. Saknaden är stor, Douglas.
Det vet du där uppe i himlen. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3



Sörjer med dig alice, min pappa dog när jag var 6 år. Jag önskar att jag hann säga hejdå :(

2012-01-17 @ 20:05:14
Postat av: helene

Alice Alice, du har en sådan kraft i det skriver, att du så fint med ord kan berätta hur du känner. Klart Douglas ser det och hör dig! Tillsammans kan ni säkert hjälpa andra. Kram

2012-01-17 @ 20:43:32
Postat av: Björn

Du är helt enkelt BÄST min älskade dotter! /Puss från pappa

2012-01-17 @ 20:48:37
Postat av: Bebo

Du är bäst Kiwi! <3

2012-01-17 @ 21:06:57
Postat av: Anonym

Min älskling. Du är så duktig på att sätta text/ord på det du känner. Mycket bättre än jag. Jag säger det igen... Jag tycker du skall skriva en bok. Just om det där som ingen annan vet mer än vi som varit med om det. Det kan ju ingen annan veta förrän vi berättar. Och vår Putte han ser och hör allt. Han kommer finnas vid din sida hela långa livet och stötta och älska dig för alltid. Att han har funnits, det är just det vi skall glädjas åt. Att vi fått uppleva honom! Älskar dig över allt på jorden. Mammie

2012-01-18 @ 12:14:28
Postat av: Kusin Anna

Alice, Douglas kommer alltid vara din skyddsängel <3



Livet är grymt orättvist! Han borde fått leva här med oss... Men han är en vacker ängel nu. Vi kommer alltid sakna honom!!! Hans godhet, hans skratt, hans underbara humor <3



puss från kusse Anna

2012-01-18 @ 12:27:48
Postat av: Klarabt

massa bamsekramar till dig alice-brallis! <3<3<3 de gör ont att läsa dina vackra ord men jag vet att du är stark <3

ps. håller me mammie :)

2012-01-18 @ 17:17:50
Postat av: Monica Jonsson

Finaste Alice,älskar att du kan uttrycka dig så bra om det du känner och tänker. Det är som Nina säger att skriva ner allt och spara det så kanske det kan bli en bok framöver. Den skulle kunna hjälpa andra som hamnar i en liknande situation och för andra att kanske få en liten förståelse vad som händer i/för människor som råkar ut för en stor sorg. Sen önskar jag att du ska känna/veta att du har en familj utanför din, som alltid kommer att stötta och finnas där för dig, som älskar dig. Puss och kram sötis från din faster <3 <3 <3

2012-01-22 @ 11:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0