Man glömmer inte bort.

Om man förlorat någon, så glömmer man inte bort det. Det sitter kvar. Man glömmer det inte efter 5 år. Tro mig, man glömmer aldrig. Man tror att det ska hända saker med ens familj, är alltid rädd för det. det är inget man bara släpper. Jag skulle inte klarat det här om det inte vore för mina föreldrar. jag tänker också lite på.. att jag blir ensamn när mamma och pappa går bort. Att jag inte har mitt syskon där. Mitt syskon som skulle få barn som blev kusiner med mina barn. Det händer inte nu. För allt har skitit sig. Allt är förstört. Allt som skulle bli min framtid, kan jag inte se nu. Jag kan inte se min framtid.. med barn och man.. och ett hus. Jag ser inget. Det är så förjävligt. jag kommer gå med en saknad och en sorg hela mitt liv. Det är inte så jag ville att mitt liv skulle vara. Jag kommer vara så rädd att det ska hända något.. för mina barn, när jag får dem. man glömmer inte bort en som man har älskat. Douglas är inte långt borta. Han är nära, hos oss. ''there you go'' som du alltid sa Douglas. Med en rolig röst, och ett snyggt leende. Kommer aldrig glömma dina kramar. Hela du. Du var en ängel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you! Du kommer leva ett underbart liv där du kommer glädjas åt många saker. Och du kommer alltid att bära med dig Douglas. Men det kommer att vara mer och mer ljusa minnen som du kommer vara stålt över att få dela med dig av. Att vi fått uppleva honom är vår starkaste och bästa gåva som livet gett. Och du kommer se att du får mer gåvor i livet som kommer göra dig så lycklig. Att bli riktigt riktigt kär.... att kanske gifta sig.... att resa och se underbara saker.... att få utrycka dina kännslor med din vackra röst..... och få barn (den största gåvan) och att dela allt detta med nära och kära. Du kommer alltid att ha nära och kära. Därför du är en kärleksfull person som automatiskt kommer att omge dig av kärleksfulla människor. Du kommer att bli, leva, vara exakt det/den du vill. Din framtid har inga begränsningar. Du har varit med om det värsta man kan vara med om. Det kommer en dag då det även kommer att ha stärkt dig. På många sätt har det redan gjort det. Men kanske svårt att se just nu. Du är en mycket mer erfaren,tänkande o kännslofull människa än många av dina jämnåriga pga av din erfarenhet. Du kommer att ta vara på livet, göra det som är vikgit för dig, älska mer och leva mer än många andra. Du kommer helt enkelt utnytja livet mer. Därför kommer du att leva ett mycket mer fulländat liv än många andra. Detta är vad som gör allt värt. Du är så älskad. Mammie

2012-01-24 @ 11:20:28
Postat av: <3

Det är svårt, men livet blir till det man gör det, så lev på och gör det bästa av det! <3

2012-01-31 @ 23:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0