SHIT ASSÅÅÅ!

igår var en underbar kväll/natt!
Började med att mamma o pappa inte fick se något och hade musik i öronen, sen åkte vi runt för att dem inte skulle veta vart vi skulle. Jag såg hela tiden, men sa inget.
Sen kom vi fram till båthuset, som man kan hyra, det är ganska stort! vi gick in och dem tittade och där stog, 60 pers, som ville fira dem, med dukade bord, och min mamma bara: ahhhhh!! hon blev överlycklig!
Och pappa med såklart!
Mamma och pappa, fick fina platsen'' och det hölls tal för dem, och gammla bilder, som jag även var med på!
Jag var såklart inte ensam barn, jag var med carro,ebba,sanne,lisa och elin hela kvällen, tills dem gick hem klockan 02.00, typ. Jag festade mer, HAH.
Så jag la mig i sängen 05:00, hehe.
Och idag sov jag till 14.00, herregud vilken kväll! väldigt många som var fulla.. HAH.
Crazyy kväll! har inte dansat så mycket på länge, assså.. men ändå vi barn hållde oss lite för oss själva.. he.
Puss Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0