proviva

nu driker jag lite proviva juice, mamma säger att det hjälper kroppen att återhämta sig. På torsdag är det uppspel på min teater, och jag är den nya tjejen, Mary som kommer till en internat skola och där går en kille också, fast detär en tjejskola. Och han blir kär i henne och han vill bli ihop med henne och det är förbjudet på skolan.. och sen blir dem ihop och det var någon som skvallrat.. och den är väldigt rolig och det händer mycket mer :))! jättemånga kompisar som ska se på föreställningen, så det är lite pinsamt, haha. Får se om jag är frisk, va fan ska jag göra om jag inte kan gå... jag måste helt änkelt kunna.
Nu kollar jag på värstapojkvänsakademin, den är rätt rolig^^.
nu ska jag dricka upp! hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0