min kväll igår

Först var Hanna och jag hemma här hos mig och åt thai mat! men Hanna tyckte det var för starkt, heh, så vi gick till henne så hon kunde äta något annat!
sen gick vi till gården, och där var det rätt så många..
vi träffade många där, men vi hängde mest med denise och mikaela k, det var en ass grym kväll :), senare på kvällen gick vi hem till mig, och efter sen stund behövde Hanna gå :(, men denise o mikaela stanna, och sen gick dem någon timme efter?
Jätte kul kväll, den ska göras om!
idag skulle jag åkt till Norrtälje med denise och mikaela, men jag fick veta att vi skulle åka en buss som tog 1 timme, då ändra jag mig fort, för jag mår alltid illa på bussar, och jaa... :s
Så det var synd... för vi skulle dit och shoppa, men aja..
nu kommer mammas kompis snart som ska klippa pappa. Och sen ikväll ska vi bli hämtade av våra god gammla vänner! för att dem ska fira mamma och pappa, för dem fyller snart år :)! och vi vet inte vart vi ska :d så det är spännande!
nu ska jag äta upp min laxmacka, sen ska jag nog bestäma vad jag ska ha på mig till ikväll!
Pusss Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0