Min Dag

jag vaknade, sen kollade jag på en film som var lite hemsk..
Sen åt jag lunch, sen målade mamma och jag i mitt rum, för nu ska det bli vitt! :)
och sen gick jag en långis men Doggie!
Sen prata jag i lur med några, och så.
Sen gjorde jag inte så mycket, sen kollade jag och mamma på en film, hah.
och sen gjorde vi en god middag :) och jag tittade på en film till (HAH), som tog slut nu :P och nu ska jag göra mammas naglar för hon kan inte göra på högerhand själv :P
Och sen blir det väl att titta på tv lite, och bara njuta av den lilla ledigheten man har kvar! gud va helgen går fort, det är sorgligt.
Min helg har iallfall varit awsome! hoppas er har varit det med!
det är något fel på blogg.se, så ni får inte en bild, :/ sry mannar.
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0