Skratt hela dan.

Idag har jag varit i skolan - wiiee.
har varit i polishuset, för att anmäla att min Iphone är borta... Jag saknar den så.... U-S-C-H.
så jag har ingen mobil, just nu.... om ni har fått något elak sms, så äre inte jag.
den har varit borta typ i en vecka.
Aja.
Nu sitter jag och lyssnar på musikkkk! min älskade musik.
Föresten har typ musik prov imon!...... hehe.
Det är ju musiken jag vill sattsa allt på..
vi får se hur det går.
Jaa, nu ska jag nog se lite på tv också, annars ska jag väl sova snart, så TRÖTT!
trött på skolan.
Men puss puss.

Kommentarer
Postat av: Monica Jonsson

Puss,Puss på dig med : ) Såg du att jag hade skrivit i ditt block. <3 <3 <3

2011-11-22 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0