..

Snart är det nästan ett år sen Douglas gick bort. Jag fattar det inte, det är som allt har varit en dröm, som om jag aldrig kommer vackna ur den. Jag vill bara inte, jag orkar seriöst inte längre, så jävla trött på allt.
Just min bror!??, just Douglas!??. Jag vill inte vara i skolan, det bara påminer mig om saker, jag inte vill.
Jag vill ha tillbaka min bror, det är allt. Jag är så rädd att jag glömmer hur du var..
Jag...., ingentligen finns det inga ord, om det här. ohh, vad jobbigt det är det känns som du varit bortaaa, mer än 5 år!

Så lycklig jag var...


Kommentarer
Postat av: Amy

Alice, du är så sjukt stark.

Beundrar verkligen dig, att du ens klarar det!

Du kan verkligen ställa dig på fötter igen efter händelsen och det krävs massor av känslor för att göra det.

Om min bror skulle dö, så skulle mitt liv rasa.

Men jag lär mig kanske av dig nån dag! <33

2011-03-31 @ 23:05:24
URL: http://amycorcoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0