SOMMARLOV!!!

Så här såg jag ut på skolavslutningen :):
Och det här köpte jag när jag var med estelle inte stora grejer men nödvändigt!
vanilj av allt :p, H&M
Ikväll blir det att gå ut och äta med några från min klass och gammla vänner :)! Ska bli skit najs vi har bord klockan 20:00 :P :) och min dag har varit toppen, först var det snack i klassrummet och jag fick ge Lina(vår lärare som ska sluta) vår posetivitets kudde xD, den är en kudde med text på typ '' snäll,tuff,rolig,söt'' OSV.
Hon blev jätte glad, sen gick vi till matsalen för att iår fick det inte vara ute för att det skulle rengna... :( Men iallafall så blev det prat, sång, sång, sång xD, och i halva kom Estelle :)), så då blev det ännu najsare!
Sen tyå chillade vi och sen gick jag Estelle mamma pappa på ett konditori :), Jätte mysigt när det regnar att sitta inne på ett cafe :P, Sen shoppa vi, sen kom jag hem och Estelle fick naglar av mamma och jag kollade på en film sen när Estelle var klar behövde hon gå :((.. jättetrist. men men .. Sen var jag så trött att jag sov i 5 timmar O_O.. hur det nu gick till.... ;/ Jag kommer vara skit pigg i kväll xD!
Alice Younger
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0