Saknaden blir bara värre.

Jag saknar dig så mycket.. Fyfan asså.
Hur kan bara en kille på 16 år helt frisk, bara somna in!???
Jag är lite trött på att folk säger t.e.x '' han kvävdes till döts, han dog av allergi, han tog livet av sig, han hade hög feber och dog'' Ta reda på fakta först. Förlåt om jag är hård mot er, men blir så ledsen när jag ser någon skriva så... för Douglas älskade livet!! Och han somnade in. Inget annat, orkar inte bäretta allt för det är en hemsk sak.
Men han somnade in och var helt borta. Det gick inte att väcka honom. Det var som en spädbarns död, typ.
Och bara så alla vet jag har ingen ''gubbe'' eller vad jag ska kalla det, på youtube. Så nu vet inte.
Det är förjävligt men det är mitt liv. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0