orkar fan inte mer

Nu är det över. Jag hatar det här!! FUCK!
Mitt hjärta finns inte längre, det är TOMT.
Ditt underbara leende... fan just du!!??
Av alla andra idioter som finns i världen!?
Fan inte min bror... inte douglas, det skulle inte hända!! Jag orkar inte skriva mer.. Seriöst jag orkar inte.
Inget är bra! Allt är skit. Du var fan allt.
Att någon kunde älska dig så mycket som jag gjorde, det kunde fan ingen göra.
Du var det bästa. Det ända. Kunde jag inte bara fått ha min bror kvar?
Fan asså...Orkar inte.
Du var så vacker. Du är. Jag älskar och saknar dig stort storebror min! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Jag hoppas du har det grymt där du är! Puss på dig Döggie! <3<3

Kommentarer
Postat av: Klarabt

kan inte säga mycke annat än <3<3<3<3<3... du e så stark alice-brallis. de som inte fick hända hände å ingen av oss förstår nog hur man kan eller ska hantera de... musik, kompisar, familj, bland de bästa som finns å nåt du alltid kommer ha. å ja vet att dogge e enormt stolt över sin underbara lillasyster!^^

finns här för dig å läser din blogg dagligen, även om ja e usel på att kommentera :P bamsekramar till dig å familjen!<3<3

2011-06-21 @ 21:24:04
URL: http://klarabt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!, Jag va en som hade kontakt med douglas innan, När Han inte levde så trodde jag att han fanns fortfarande. Så jag försökte få kontakt med honom men fick aldrig ett svar eller nå sånt. Sen fick jag reda på att han vart borta.. Helt orättvis, kan inte fatta, kan inte förstå det innu.



tur att du hade en sån underbar bror för de va han verkligen..



Han finns alltid hos dig, Inte för att jag känner dig men jag ville bara skriva..

2011-06-21 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0