ÖLAND.

Imorgon drar jag till öland. Hela sommarn.. tyvärr.
men det ska bli spännande. och jag har många kompisar som bor på öland, och mina kompisar kommer komma ner till öland, olika veckor :) Sååå det blir najs!
Jag kommer ju sakna mitt hem och poolen.. men det är ju bara ungefär 7 veckor.. tror jag.
Vi ska ta med Doggie dit ner!
Men jag kommer blogga så mycket jag kan, jag tar med min dator och så..
Om ni vill kontakta mig såå är det: [email protected]
Just nu kollar jag på ''the hills''. Jag har varit med carro idag och laddat över bilder från igår när vi var på stranden igår.
Sen nu ska jag snart göra någonting med hennes igen hon skulle ringa mig, för hon är i stallet!
Sen ikväll ska jag vara med carro tror jag och packa! jag ska börja packa efter the hills.
Ha det bäst så länge! puss puss
we<3it.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0