Leo Arnér gästbloggar!

Hej Blogg! Låt er inte luras av namnet på bloggen, för nu är det inte Alice Younger som bloggar för hon hon har farit till Sydamerika på fågelskådning i 4 månader!
skämt åsido....
Idag är det som Alice kallar det "Nationsdagen", men så heter det inte juuu, så Alice nu ska jag lära dig någonting nytt, den 6 juni är i Sverige sedan 2005 en heldag som man antingen kan kalla Sveriges Nationaldag eller Svenska Flaggans dag det är vilket som.
Ni kanske vet att Tullen (som Alice kallas) har en grymt bra sångröst, och gjorde därför ett gig tillsammans med Sibel från idol på Millesgården idag i Das Königreich Schwedens ära inför en erfaren glad och hurrande publik på circus 200-300 personer med en härlig medelålder på ungefär 83 jordsnurr, men lika fint sjöng Alice för det!
Efter den sommarsprakande konserten traskade vi hem till mig och hade en riktigt nice BBQ i junisolen med nära och kära, mycket mys. Nu har Alice med company begett sig hemåt och nu är det dags för mig att avsluta detta inlägg som Alice gett mig äran att skriva med ett LÄNGE LEVE KONUNGEN (du är söt, oavsett skandal)
xoxo
Alice underbara vän och alllt,
Leo Arnér
En underbar bild tagen idag på mig och min vän Alice, i'm from the westside baaaaaaaaby! <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Leo, du är för skön. Eller ni båda. Nationsdag och inte visste jag att det va en heldag hahaha... Alice du va superduktig idag och jag hoppas du lägger in din film här så dina bloggläsare får uppleva din fina röst. Och inte bara 80plusarna som va där idag på Millesgården. Och så va det ju unga jag förståss. Puss på er mina älsklingar! Mamsi

2011-06-06 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0