jaa..

Idag låg jag i sängen till klockan 14.00 xD, men det var ju också för att jag inte mår braa.
Såååå
hihi det är aldrig sent att säga god Morgon xd
Nu kom mamma tillbaka hon och Doggie har varit på en liten promenad :)
Och doggie flåsar för att han är helt slut xD haah :P
Jag kan inte säga att jag har det roligt hemma jag är typ bara inne på facebook och bloggar och ser lite på MTV, och tv 11. Inte sån toppen dag xD men ikväll är det GLEE och WORST WEEK! :D jag älskar dem programmen!
och dem är klockan 20:00 Är det Glee på tv 11 och sen efter Glee klockan 21:00 är det Worst week :D
Kolla på dem det är fett värt!
Och juste skulle bäretta hur det gick på millesgården!
jag kom dit klockan 12:00 och träna lite. Sen klockan typ 13:00 kom Sibel dit och ni vet vem hon e? Hon har iallafall varit med i idol och melodifestivalen! Fast jag tycket inte det var så stor grej xD
Sen Körde allt igång typ klockan 15:00 och Leo gästblogga och sa att han trodde det var 300 pers men det var minst 500. fast jag är inte scen rädd. Och jag var förkyld och hade ont i halsen men det gick hyfsat bra ändå! :)
Och David spelade gitarr, det blev fint :)
Nu ska jag gå nu snackade jag väldigt mycket xD, hoppas ni orkar läsa alt :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tror att du tyckte det var en stor grej med Sibel med tanke på hur tokig/galen du blev i centrum när vi såg Andreas Wise (stavning)

2011-06-08 @ 15:59:52
URL: http://sarahhjelm.blogspot.com
Postat av: Alice Younger :)

hahaha jaa men andreas är ju kändare men det var ingen stor grej med Sibel, haha :)

2011-06-08 @ 18:54:08
URL: http://aliceyoungers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0