I love you.

klänning - Lindex
klocka: JET SET   (fast jag hade inte klänningen på skansen)
IDAG:
Alla i min årskurs har varit på skansen! det var inte så värst kul.. men men.
Vi kollade på djuren och sen var vi i olika lag (jag,hanna,carro,jacop,philip) fast vi tappade bort hanna och carro sen så då var vi med Isa, Nora, Hegge , jacop , philip, alexander och fredrik! Det var ett riktigt drama, haha. Sen gjorde vi frågor och sånt om skansen på det pappret, och djuren.
Det blev lite, jaaa... misslyckat. Men nu ska jag och mamma göra tacos och mysa och se på Glee, Uppdaterar när vi gör tacos, kanske :P
Slänger in en bild på min hund som  halv sover , så sött  kunde inte motstå..

Lillen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0