FRÅN POSTen!;')

fått 2 saker från posten idag ;''')...


Jacka.

Tunika.

MIN DAG IDAG:
Idag har jag varit först på Jula och shoppat lite bad grejer... känner att jag vill vissa så jag vissar , ahha :P




och sen när jag hade varit på JULA så åkte jag till min släkt för att fira Ebba 8 år idag :D Grattis till henne <3! Det är mitt kusin barn :), och sen fika vi och hade det jätte mysigt och jag åt där och vi såg på film. Sen kom pappa och hämta mig och nu är jag hemma :P och jag kollar på en film som handlar om en tjej som boxas typ :p
och nu ska jag väl bara vara inne på datan och chilla. Imon blire shopping IGEN. Ska köpa kläder från odd molly och tommy hilfiger! hoppas jag på :)
PUSS PUSS och jag säger godnatt nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0