Dagens planer! Och dagens outfit!

Klänningen/tunikn och skärpet jag köpte igår!

IDAG:
idag ska jag vara med Sarah! Det ska blir skitkul typ 3 veckor sen vi sågs x/
Hon skulle bara ge en häst mat typ xD
Sen ska vi hitta på något! lalalaal...
Får se om vi gör något ikväll också :) Sen har jag inte något planerat.. jooo måste gå promenad med Doggie :) och sen måste jag köpa någon sallad till mig för vi har ingen mat hemma xdd
Det blir en chillad dag men rolig :) sååå sen när Sarah ringer så ska vi hitta på något! för jag kan inte vara med hästar för min pappa är allergisk eller jag kan men det är bökigt då x') Såå.. nu blire bara tv:n och datorn tills Sarah ringer :).
Puss på er ut i solen och njut! (PS:jag ska tvinga Sarah att sola.. hur det kommer gå.., haha men kanske)
- Alice Younger.
Peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0