All you need is love

Idag har vad varit med en kompis, men han åkte hem för ett tag sen, vi hade iallfall jättekul! :)
Och nu ska pappa och jag iväg för att köpa sushi! sååå GLAD att jag får det :p
Sen ikväll ska jag äta chocklad och jordgubbar! bättre kan det inte bli! Igår var ingen bra dag, som in kanske märkte.
Man har dåliga dagar ibland när man är helt nere och den dagen var igår för mig. Iallfall, jag hoppas ni ska/gör något skit kul på sommarlovet som redan börjat. Själv ska man till Öland och mamma har hyrt en lite bod där vi ska sälja konstverk och mamma ska t.e.x göra '' förlängningar,förtärkningar'' och sånt för naglarna.
Och jag får bara chilla och hjälpa till lite. Det ska bli kul, vi ska typ vara där hela sommarn. Och det är flera kompisar jag ska vara med där nere så jag hoppas att det kommer vara skit kul! :D
Asså min hund, vet ni hur sööööööt han är? Han är iallafall det sötaste lilla varelsen på denna jord.




Man blir ju lite sugen?...


Pusss på er!
:ALICEYOUNGER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0