tja, läsare!

Nu ska jag iväg till boden!, och idag får vi se vad jag ska göra, jag ska vara med några kompisar. Sen kanske jag ska vara med några andra kompisar, haha.
Men idag är det väll en lugn dag, har inget jätte bestämt.
Men igår var jag med några kompisar, och sen åt vi middag asså våra familjer och vi åt räkafton, skitgott var det.
sen chillade vi lite i deras husvagn, som är ny!
och jag skulle berätta en sak att vecka 31-32, ska vi också ha en husvagn, som vi hyr! vi såg i den igår och den var skit lyxig! enligt mig :p
ni får ha en bra dag! och jag kanske bloggar senare om jag har tiden :)! det händer så mycket saker förstår ni :'P
konstig bild, men jag hittade ingen annan! OBS: gammal bild också.. xP
pusss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0