ola!

tja brothers!
Nu sitter jag och rensar tankarna... och är inne på fb, underbara fb...
Iallfall idag har det varit en bra dag! Och jag har varit med några och så.
Imon får vi hus-bilen :D, eller vi kallar den lyx-bilen ;)) haha.
Och det ska bli fett mysigt!
Och carro kommer om 2 veckor, fan va jag längtar efter henne!!
Shit va kul vi kommer haaaa!!
Mamma gjorde mina naglar för några dagar sen :)
Med permanent färg , asså färg gel!
Nöjd!
Bloggar kanske imon :S, hehehee.
Men jag lägger iallafall upp bilder på lyx-bilen xD, men det kan ta ett tag :P och på fb kommer bilderna upp =)!
Nu ska jag se på tv med puppi! (pappa, hihi) sen ska jag packa och sen kan jag gå och lägga mig, x'd
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Monica Jonsson

Tja Sister ; )Vi har det toppenmysigt i Järvsö och bor i ett fint hus.Det ska bli spännande att se husbilen ni ska låna: )Dina naglar var jättefina. Vad kul att Carro kommer. Hon är ju van att bo i husvagn med er. Puss och kram älsklingen <3

2011-07-18 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0