hej mina vänner.

LILLE DOGGIE, en bild jag tagit med min/familjens studem kamera, och sen har jag fixat till den lite på min MacBook Pro dator :) Cool va?
Imorgon är det marknad! och vi ska vara med på den så nu sitter mamma och sänkerpriserna.
idag har jag fått fransk manikyr, av mamma! :DD
(snyggare i verkligheten!)
Och snart kommer Leo ner hit :DD, och sen kommer Carro :DD
Jag är så TAGGAD!
Sitter och kollar på någon konstig film på 3:an... xD och myser med min älsklings hund!
eller han sover just nu , hihihhi ;) han är så sööööööt!..
åhhh min lille snutttt! <3<3<3
Aja nu ska jag snart lägga mig tror jag , jag är ganska trött.. ^.^
Puss puss, ha en bra dag imorgon!, och juste imon ska jag vara med Johanna och Astrid och äta vofflor, haha :) ska bli feettt kul!
Kraaamar

Kommentarer
Postat av: Lotta Gustafsson

Doggie är duktig vovve som lägger sig tidigt.. borde vi alla göra.. ;-)

Jättefin blogg Alice! <3 KRAM <3

2011-08-02 @ 02:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0