Förlåt.. ;3

Förlåt att jag inte har bloggar eller bloggar, jag hinner inte så mycket när jag är här nere på Öland..
Och sen gör jag så mycket grejer så jag glömmer liksom bort lite ... hehe.
Men jag ska försöka blogga när jag kan. Så ni vet!

men idag har jag varit i boden och Sofia har fått naglar fixade! dem blev jättefina:) Och jag köpt en klänning på vero moda, bild kommer nog snart när jag har lusten :)
Nu ska vi bara chilla GALET.



Jag längtar tills Malin kommer :D, på tisdag :/
Hahah och Wiliam, Sofias kompis missade bussen i morse klockan 8:00, så han får åka imorgon istället xD,  synd för han för vi hade en najs dag x')
Nu ska jag åka in till sugan och i natt  och 2 veckor framåt bor vi hos Lotta, mammas konst kompis :)
Men Puss puss
XOXO, alice


Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh va ni är söta. Love you!

2011-07-04 @ 07:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0