Tjennaaa!

Hello!
Idag slutade jag 12 :D, och imon ska jag typ sluta 11.20 :P<3 så jävla soft..... synd bara inte att vi slutar så på freda, för då slutar vi halv 4 ..... ( vill inte ens tänka på det, men.. haha )

Om ni vill att jag ska ha något i min blogg, typ som, att ni skiver saker ni vill att jag svarar på, och jag svarar såå kan ni säga det,¨så går jag ut med min hotmail :)

jag ska åka till italien på sport lovet, undra vart ni ska :), aja ville bara säga det för det ska bli så grymt kul!
Vi ses, och hörs ;)

LOVE.
 

en bild bara.
hanna :), tog dem i sommras, jag vet att den inte passar in i inlägget, men jag ville lagga up den :), Grymt söt...


Kommentarer
Postat av: Olivia Loveman <3

Söt bild på Hanna!! Fattar att du ville lägga ut den, den e jättesöt!!! <3

2011-01-18 @ 18:34:56
Postat av: emelie

Gulligt <3

2011-01-21 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0