Frågor igenn!

Vad är det bästa du vet? - att sjunga och familijah!:) Vad är det värsta du vet? - att förlora någon Hobby? - teater o armbrytning :p Gillar du att fota? - yes Vad tycker du om dig själv? - jag gillar mig själv så..:p Har du många kompisar? - arå! Älskar du någon? - jaa Vad ska du göra nu? - typ dra någon stans med en kompis Vad ät du mest nöjd med på din kropp? - gillar mitt ansikte och ögon... Och mer:p jag är inte missnöjd med något Gillar du skolan? - bror på... Älskar du dina kompisar? - jaaa! Mer än något annat:) Har du humor? - haha, ja kan man säga :p Saknar du någon? - japp. Har du mycket kläder? - massor.... Vad har du för mobil? - iphone 3gs Vad är ditt nummer? - 0708291566 :p Gillar du att fylla år? - mm! Blogg/ fb? - går inte att välja..:s Favvo blogg? - har ingen. Är du bra på att skaffa nya vänner? - ja då.. Hundar/ kaniner? - ha, hundar Sista frågan! Var det här kul? - kanske lite :p Kram! - kram<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att förlora någon.

2011-01-27 @ 18:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0