-

man fattar inte hur det är att mista någon, om man aldrig varit med om det. Jag har.
Det var min bror, han vakna aldrig. Och varje dag tänker man hur livet kan vara så grymt!?
men om man ser tillbaka på det jag hade med min bror så var det så jävla mycket värt det.
Jag vill inte ta bort någon minut, av tiden med dig. Det var bara kärlek allt. Du sa sa ofta att du älska mig..
och jag är så glad för att jag fick en bror som dig Douglas!
Jag hoppaes att vi skulle dela våra liv tillsammans. Men någonstans finns du. Du är något stort, artist kanske.
kankse den nya MJ. Vad jag än undrar är om du är rädd? för om du är rädd, så var inte det, allt ordnar sig.
Du var så härlig, ditt skratt..... ditt skratt älskade jag. jag älskade/älskar hela dig, varenda liten bit!
jag önska du var här. Du var/är min idol, jag ville bli som du..
Vi två för evigt.. även om jag behöver köra mil för att hitta dig, hittar jag dig alltid. Lova mig det..


Kommentarer
Postat av: Amy<3

Alice, du är så stark!

jag kan inte inse hur det skulle vara för mig att mista min bror, jag älskar han och att bara mista honom sådär skulle vara hemskt..



Jag beundrar att du kan vara så stark..

du måste veta att du är grymt stark som klarar av det här..

Denna händelse är hemsk och Alice jag lider med dej!

Men du måste veta att Douglas kollar säkert ner på dej nu <3



Douglas kommer alltid att vara med dig!

2011-01-10 @ 19:44:12
URL: http://amycorcoran.blogg.se/
Postat av: Johanna

Beklagar, han var en fin människa! <3

2011-02-08 @ 15:14:56
URL: http://spesiell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0