tjoo



Nu har jag sätt på 3 filmer, för jag har ont i halsen och har varit hemma från skolan..
hihi, jaag älskar film...
Imon, ska jag nog vara hemma från skolan, gör så ont i rösten.
och jag ska jag sjunga på fredag! såå.. jag måste tat'lungt.
Jag var hos läkaren idag för jag har haft ont i halsen, lite då och då. jag tog blodprov, det såg bra ut<3
Min bror skulle fyllt skjutton på fredag, det är då jag ska sjunga.
Han skulle vart här :/..
iallfall, jag har lite plugg nu, typ?
sen ska jag bara chilla framför tv.n, eller datan :o)
Hoppas ni har haft en bra dag!
Ehhh, skojaa jag ska nog gossa med min hund Doggie(hihi, busigt..), han är bara för söööt!<3
Hare bra, 

PussssEn


Kommentarer
Postat av: Klara

superfin bild!^^<3

2011-02-15 @ 16:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0