M å n d a g . S e g t .

Idag var det M å n d a g, riktigt SEGT. Hatar måndagar mest av allt.
Det är då man är skit trött efter helgen och vill bara gräva ner sig i sänger, typ.
Imorgon har jag en redovisning '' om din favorit plats'' Tog Öland.. Sen har jag också No - prov imorgon, Som jag älskarrr! NOT.
herregud måste man plåga barn så? -.-
också är man skit trött såklart och har ont i huvudet och magen, Bättre kan det ju inte bli?
Jag vet, jag klagar.. men asså nu är det.. bara för mycket.
INGEN BRA DAG.
Imorgon har jag ingen sov morgon i skolan för vi ska se lucia tåg.. jättekul.
Sååå jag måste vara i skolan 8:00 typ. Orkar bara inte...
Nu måste jag käka och sen är det bara att PLUGGA I HJÄL SIG.
vi slutade en lektion tidigar idag, så det var skönt.. aja nu måste jag gå.
BY'e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0