We all have stories we'll never tell.

Tja!
jag är ledsen att jag loggat så dåligt denna sommar som går till sitt slut.
jag kommer blogga mycket mer när skolan börjar och såå!
Man har så mycket på gång, uknoww!
Idag har det varit en regn dag, här på Öland :p
Så mamma pappa och jag (& Doggie) var först på en herrgård som heter svea, och åt en god lunch!
Sen var vi på en sport affär och jag har köpt en del :P haha..
Och sen var jag lite med Jacop, och vi bara chillade och såg på film :)
Sen skulle pappa & jag se på bio, men det gick ingen, så vi gick till en av bodarna nere i hamnen och köpte 3 filmer :)! Och nu har jag sätt en av filmerna och den var riktigt bra!
Och nu bor vi inte längre hos Lotta. Nu bor vi en stuga ganska nära havet och hamnen. Som vi hyr!
Nu är pappa hos grannen här och kollar på fotboll, djurgården mot något lag :P
Och jag är så glad för på tisdag kommer CARRROOOO!! ahhh vad jag saknarr henne!!! shit va kul vi skaa haa!!
Hon åker kockan 9:00 och kommer fram 16:40 tror jag :DD
ni får 3 ölands bilder! som jag tagit :)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0