min skolaa...

MIN SKOLA:
är ingen bra skola, tyvärr. Jag älskar mina vänner som jag har där, men om jag ska gå 3 år till måste jag byta skola.
För allt har rasat. Alla bra lärare som jag verkligen älskade slutade, ALLA.
Det är förjävligt.
Och nu har vi fått nya lärare, och visst dem är snälla men dem är inte lina, jenny eller M.T och några fler.
Men jag kan inte säga att jag inte gillar dem för jag känner dem knappt. P-O är rolig, och duktig på det han gör.
M, är snäll och lite rolig, men asså jag vill ha dem gammla , inte för att vara taskig utan bara att jag var så nära min förra mentor. Och jag vet inte om jag kommer ha så jätte bra kontakt med vuxna på skolan nu när det har blivit ändringar, jag är inte så öppen för dem jag inte känner. Och jag gillar inte förändringar, tycker allt ska vara som förut. och det tycker skitmånga i min klass med.
Men jag ger er en chans. För det är ni värda.
Men förvänta er inte att jag går kvar i den här skolan, för jag hittar bara 2 bra grejer men den. Sorry.
Och jag kommer säkert gå kvar men, vill inte.
Jag hatar förändringar!
och det är inte erat fel...
eh, behövde bara skriva av mig.
inget är riktat till någon.
bara att jag inte gillar den skolan för den är tråkig, thatss ittttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0