frågestundens svar <3!

från: Ellen<3, vad deb där filmen bra? hade tänkt se den;) rekomenderas?<333 puss
Svar: jaa det var grym, rekomenderar den! fast den var grymt sorlig, med ass bra! ses på lördag! <333 pussi
från: Sarah, Här kommer några frågor ! :)
1. Din första kärlek.  svar: den väntar jag på, fortfarande ;)
2. Ditt favorit ställe utomlans? :)  svar: kreta,L.A, new york, bali :P
3. Din bästavän!  svar: har mångaa! :)
4. Favoritbloggar?:)  svar: fokis, kissies, och några andra! ;')
5. Läser du kissies blogg? :D  svar: hihi, jaaa x)
6. Hur lång är du?:)   svar:
7. Favoritfärg :)   svar: lila, och blått e fint x'P
8. gillar du min blogg hihi?  - älskar dig blogg, den e bäst Sarah! <3
9: har du något djur? svar: en guldhamster, Woddy och en cotton de tulear (hundras) som heter Doggie :)
10. Vad tycker du om ung08 :)  svar: tycker det är fett kul att åka dit och bara kolla på alla fjortisar, haha. fast tycker det är annars kul ändå ;)!
från. Edvard, Hur får du din header? Den är grymt fin :)
Svar: det är min gryma kompis Ebba som gör den! och har rit platta och hela skiten :P, tack så mycket ;)!
Från: Isabelle,
Favorit årstid och varför?  svar. sommaren, för det är varmt och skönt!
Vad gillar du bäst med sommaren?  svar: sommarlovet:P, att bada, och typ lättakläder!
vilka bloggar läser du?  svar: fokis, kissies, kenzas, marias, och många mer :D
Vad har du för djur?  svar: det hittar du lite högre upp ;)!
Från: sara,
favoritfilm? svar: Fame!
favoritfärg? svar: lila, blått
Favoritmärke? svar: ed hardy, odd molly :)
favoritlåt<3? svar: just nu är det, forget you och next to you <3
Från: Estelle,
vem är Estelle :D ( det är ju jag) vad är dina planer för veckan? <33333333333333333333
Svar: hihh! inte så jättemycket, fast jag kan inte i mon o på fredag ;), pussiii <3333333333333333333
Från: ebbaaa,
vilka är dina bästavänner? svar: det är så svårt att radda upp dem här, men: Emelie, ebba, carro, olivia,fanny, hanna, och några till, fast jag har ju så jäkla många vänner som står min nära :))!
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0