Blogg.se, suger, AGAIN.

Asså nu har det hänt något med bloggen... :3 so stör mig.. Det är så att jag inte kan ladda upp bilder, för att jag har en grej när jag bloggar från mobil, så kan inte ändra så kan blogga på dator, så det är lite konstigt, men hatar det. Så jag kan itne ladda upp bilder fårn Öland.. tyvärr. om det här fortsätter, kommer jag byta till någon annan blogg. IDAG: har jag varit med Leo!, kom till han 12, och typ väckte han, sen åt vi lunch hos han, och reserverade bio platser! Och vi åkte till sergels och kollade på Bad teacher! den fick av oss båda, skala 1-10, en 7! Vi hade det skitbra! och den sluta typ 20:00 så vi åkte till leo sen och åt middaa, sen chilla vi och aaahhh.... Puss puss, tyvärr ingen bild, dååå.... :/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0