b i o n :

bion var väldigt sorglig, var näst nära att jag fick gå ut därifårn för att jag grät så mycket..
Det var som om jag var den flickan, tina. Asså det var som jag kännde för Douglas.
Det var en hemsk film, om saknaden, men en underbar film ändå.
Jag har aldrig gråtit så mycket på en bio i hela mitt liv, assåå..
grät fan i 2 timmar.. det var sick.
Jag tyckte den var as bra, men den filmen gjorde så jag kom ihåg så mycket saker med Douglas att det bara blev för mycket..
Aja, nu ska jag messa bella. För nu är jag hemmmaa!
vi hade det iallfall trevligt på bion och sen efteråt drog vi och tog en glass!
allra käraste Douglas.

Kommentarer
Postat av: tatjana

styrkekramar till dig gumman! <3<3

2011-08-21 @ 20:31:04
URL: http://tatjanamikkelsen.myshowroom.se
Postat av: Monica Jonsson

Hej vännen! Jag läste på din logg att du skulle se filmen och ringde genast hem till er men ni hade precis åkt. Jag hade hört en recention av den och visste att den var otroligt sorglig och att den handlade om ett tjej-tvilling-par där den ena dog. Jag var orolig att du inte hade med dig mamma eller pappa och kanske bara gick med en kompis. För med allt du har gått igenom med Douglas död förstod jag att filmen skulle röra upp en massa känslor. Skönt att Björne var med dig. Puss och kram <3 <3 <3 (försök att tänka positiva tankar om skolan, men jag förstår dig)

2011-08-21 @ 22:34:02
Postat av: Amanda

Alice, alla stöttar dig till tusen! och alla vet hur jobbigt det här året har varit för dig, men du är så sjukt stark och jag ser verkligen upp till dig för du är en grym person och Douglas kommer alltid att finnas för dig och han kommer ALLTID att vara en del av dig!

puss <3

2011-08-21 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0